DACOS logo

Returnarea contravalorii biletelor

Puteti solicita returnarea sumelor de bani platite catre DACOS, in functie de tipul de bilet achizitionat. De fiecare data cand platiti un serviciu DACOS, sunteti informati daca puteti solicita restituirea sumelor platite. In mod normal, biletele achizitionate online pot fi anulate iar sumele platite anterior vor fi restituite, atunci cand clientul renunta la calatorie si anunta operatorii DACOS, cu minim 12 ore inainte de ora de plecare inscrisa pe bilet.
O parte dintre biletele DACOS nu pot fi anulate si nu poate fi solicitata returnarea contravalorii biletului. Chiar si in aceste conditii, la solicitarea dumneavoastra si in limita posibilitatilor, va putem reprograma calatoria dorita, la o data ulterioara.

Pentru biletele anulate si pentru care a fost solicitata returnarea contravalorii sumelor achitate anterior, va fi retinuta o penalitate de 20% din valoarea achitata de client.

DACOS depune eforturi pentru a transporta pasagerii si bagajele acestora in conformitate cu graficele de circulatie. Totusi, plecarile in cursa pot fi afectate de o multime de factori, cum ar fi conditiile de trafic, conditiile meteorologice sau problemele tehnice neprevazute. DACOS nu este raspunzator pentru neplacerile si cheltuielile provocate de aparitia acestor cauze.

Drepturile pasagerilor conform Reg (CE)181

    In cazul in care plecarea in cursa va fi anulata sau intarziata cu peste 120 de minute, sau în cazul suprarezervarii, pasagerilor DACOS li se ofera de ales intre:
  • continuarea sau redirectionarea calatoriei catre destinatia finala, fara niciun fel de costuri suplimentare si in conditii comparabile, cu prima ocazie posibila;
  • rambursarea* pretului biletului si, după caz, un serviciu gratuit de intoarcere cu autobuzul sau autocarul la punctul initial de plecare, cu prima ocazie posibilă.

* Rambursarea pretului biletului, prevazuta la alineatul anterior, se efectueaza in termen de 14 zile de la efectuarea ofertei sau de la primirea cererii. Plata acopera, de aceasta data, costul integral al biletului la pretul la care a fost achizitionat, pentru partea de calatorie neefectuata si pentru partea sau partile de calatorie efectuate deja, in cazul în care calatoria nu mai serveste niciunui scop raportat la planul initial de calatorie al pasagerului. Pentru pasagerii posesori de abonamente, plata corespunde proportiei pe care o reprezinta costul calatoriei din costul total al abonamentului. Rambursarea se efectueaza în bani, cu exceptia cazului in care pasagerul accepta o alta forma de rambursare.

In cazul biletelor pierdute sau furate si in situatia in care nu poate fie efectuata o parte din ruta inscrisa pe biletul de calatorie, nu se acorda despagubiri. Totusi, chiar si in aceste situatii, va rugam sa contactati, prin email sau prin telefon, Supervizorul serviciului rezervari. Va asiguram ca o sa facem tot ceea ce este necesar pentru a identifica solutiile potrivite.

In cazul in care autocarul devine inoperabil in timpul calatoriei, transportatorul asigura fie continuarea serviciului cu un alt vehicul de la locatia vehiculului devenit inoperabil, fie transportul de la locatia vehiculului devenit inoperabil la un punct de asteptare adecvat sau la un terminal de la care devine posibila continuarea calatoriei.

Bilete de calatorie

Retipareste biletul
Reprogramarea calatoriilor

Supervizor rezervari

Ionela Apostol, (0720)551-908
ionela.apostol@dacos.com.ro
program: luni-vineri, 8:00-16:00

Bilete nereturnabile

    Pentru urmatoarele tipuri de bilete nu se accepta returnarea sumelor achitate:
  • e-Fares;
  • Last Minutes;
  • Family & Friends;
  • Plati anticipate, 7-14 zile.