DACOS logo

Reprogramarea calatoriilor

Reprogramarea datei sau orei calatoriei se poate face de către client cu cel puțin 12 ore înainte de ora de plecare inscrisa pe bilet, pe formularul de abonament sau, după caz, pe alți suporți de date folosiți de DACOS. Reprogramarea calatoriilor se poate face telefonic – in cazul rezervărilor sau transferurilor de bilet dintr-o localitate in care nu exista « Agentie Vanzatoare » sau personal la sediul firmei DACOS sau la "Agentiile de Voiaj DACOS" si "Agentiile Vanzatoare" cu cel puțin 12 de ore înaintea efectuării cursei, ocazie cu care vor fi comunicate opțiunile cu privire la noile caracteristici ale deplasarii.
Deplasările la date reprogramate vor fi rezolvate in limita posibilitatilor existente la sediul firmei DACOS sau la "Agentiile de Voiaj DACOS" si "Agentiile Vanzatoare".
In situația in care nu sunt avizați cu cel puțin 12 de ore cu privire la reprogramarea deplasărilor, operatorii DACOS si colaboratorii contractuali, au obligația de a anula valabilitatea documentului de transport pentru calatoria in cauza, fara returnarea valorii biletului, urmând procedura menționata mai jos.

Contravaloarea biletelor nefolosite va putea fi obtinuta ulterior numai printr-o solicitare scrisa adresata supervizorului compartimentului de rezervari.

Anularea biletelor de calatorie

Un bilet se poate anula in următoarele situații:
cand este completat gresit;
la cererea clientului, transmisa cu cel puțin 12 ore inainte de ora de plecare inscrisa pe bilet;
"din oficiu", daca posesorul biletului de calatorie nu s-a prezentat la îmbarcare in data si la ora menționata pe biletul de calatorie si nici nu a intreprins, in timp util, demersurile necesare pentru a-si reprograma calatoria sau pentru a solicita returnarea contravalorii biletului de calatorie.

Anularea se va face trăgând o linie diagonala pe biletul de calatorie, deasupra căreia se va scrie anulat.
Se admite o singura modificare pe bilet, indiferent la ce rubrica se efectuează, cu condiția ca aceasta sa fie efectuata pe toate exemplarele biletului. La orice modificare se semnează si se pune stampila pe toate exemplarele biletului.

ABONAMENTE | Anulare calatorii

In cazul abonamentelor, neprezentarea la locul de imbarcare la data si ora comunicata anticipat, atrage după sine anularea calatoriei contractate.

Bilete de calatorie

Rezervari de locuri
Cumpara online
Retipareste biletul

Supervizor rezervari

e-Mail:
ionela.apostol@dacos.com.ro
telefon:
(0720)551-908

In cazul biletelor pierdute sau furate si in situatia in care nu poate fie efectuata o parte din ruta inscrisa pe biletul de calatorie, NU se acorda, in mod normal, despagubiri. Totusi, chiar si in aceste situatii, va rugam sa contactati, prin email sau prin telefon, supervizorul compartimentului de rezervari. Va asiguram ca o sa facem tot ceea ce este necesar pentru a identifica solutiile potrivite.