DACOS logo

Aceasta pagina listeaza cateva dintre intrebarile frecvente pe care le pun utilizatorii incepatori. Pentru detalii va invitam sa urmati legaturile indicate in raspunsuri.
Daca doritii sa adresati o intrebare care nu-si gaseste raspunsul aici, o puteti transmite prin e-mail, la adresa:
webmaster@dacos.com.ro

Q1: Cum pot afla Programul de transport?

A: Selectati HOME page. Alegeti statia de plecare, statia de destinatie, numarul de rezervari dorite si data calatoriei. Apasati butonul DISCOUNTS si selectati tipul de discount dorit. Confirmati optiunile prin apasarea butonului SCHEDULES si veti putea vedea programul de transport si cursele pentru care mai sunt locuri disponibile. Varianta digitala a pliantelor DACOS poate fi descarcata aici.

Q2: Ce este Telefonul Clientului (0744)551-908?

A: Este un serviciu pus la dispozitia clientilor DACOS, adica a detinatorilor unui Student Card, bilet sau abonament de calatorie valabil.

Daca nu ati primit bilet de calatorie sau daca ati fost tratat "neprofesional" de angajatii nostri, va rugam sa folositi telefonul clientului. Va asiguram ca veti primi tot suportul de care aveti nevoie fie si numai pentru ca, la acest numar, va raspunde o persoana care are toate parghiile necesare pentru a va oferi tot sprijinul necesar.

Q3: Cum gasesc istoricul rezervarilor mele?

A: Va rugam sa aveti in vedere faptul ca DACOS Account este o interfata securizata, inca in constructie. Pentru a putea accesa Istoricul rezervarilor dumneavoastra, trebuie mai intai sa va logati, accesand link-ul Login pe care-l gasiti in partea dreapta-sus a acestei pagini. Pentru a conecta introduceti parola si adresa de e-mail folosite la inregistrarea contului. Dupa introducerea datelor solicitate, apasati butonul "LOG IN". Selectati apoi din partea dreapta a ecranului link-ul "Istoric Rezervari".

Q4: Unde sunt amplasate agentiile DACOS?

A: In orasele importante, DACOS foloseste propriul sistem de agentii de voiaj deservite de angajatii nostri. In aceste localitati puteti beneficia de toata gama de servicii oferite de DACOS. In celelalte orase, folosim statiile publice puse la dispozitie de Administratiile publice locale. In aceste localitati, din nefericire, pot fi accesate servicii limitate.
Click to find out more »

Q5: Cum resetez parola de acces in sistem?

A: In cazul in care v-ati uitat Parola de acces puteti sa folositi acest link pentru a afla etapele ce trebuie parcurse pentru a va genera o parola noua.

Q6: Pot rezerva un loc pentru o alta persoana?

A: In cazul in care doriti sa rezervati sau sa cumparati biletul de transport pentru o alta persoana, va rugam sa parcurgeti toti pasii necesari pentru a va rezerva locul in autocar sau, dupa caz, pentru a va achizitiona biletul de transport, pe numele dumneavoastra.
Dupa ce primiti confirmarea rezervarii sau, in cazul platilor online, notificarea PayU legata de autorizarea tranzactiei cu card, accesati DACOS Account si selectati optiunea "My Tickets". Urmati apoi instructiunile legate de schimbarea numelui calatorului.